


![]() |
Kapitalne kontakty interpersonalne
|
Człowiek jako istota społeczna z natury rzeczy kontaktuje się z innymi ludźmi.
Od jakości tych kontaktów zależy to jak będzie postrzegany i jakie sukcesy zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym odniesie.
Życie to nieustanne pasmo nawiązywania i podtrzymywania relacji z innymi.
Kluczowe znaczenie ma tu prawidłowa komunikacja i poczucie własnej wartości.
Bez nich do głosu dochodzą lęki i zahamowania, które sprawiają, że zamykamy się we własnej skorupce czekając, aż inni nas z niej wyprowadzą na świat.
Najczęściej na tym czekaniu upływa nam życie.
Gdy myślę o kimś kto ma kapitalne kontakty interpersonalne, pojawia mi się obraz człowieka idącego przez życie z podniesioną głową, który wie czego chce, jest świadomy podejmowanych decyzji i jest na tak zwanym luzie.
Cechuje go łatwość w nawiązywaniu nowych znajomości, zdecydowanie, energia w głosie, brak lęku przed odpowiadaniem na pytania. Spotkania, negocjacje, narady idą mu znakomicie. Ludzie lubią przebywać w jego towarzystwie i uwielbiają z nim współpracować.
Jego przeciwieństwem jest ktoś niepewny siebie, któremu często głos zamiera w gardle i całym sobą przeprasza, że żyje. Z obawy przed odrzuceniem usuwa się w cień. A przecież nie tego chce.
Każdy z nas w większym lub mniejszym zakresie, w zależności od sytuacji, doświadczeń życiowych może go przypominać i czuć wynikający z tego dyskomfort.
Bez względu na to jaki jesteś możesz być jeszcze lepszy w komunikowaniu się z innymi, możesz odkryć swoje możliwości i podnieść poczucie własnej wartości
stać się człowiekiem sukcesu!
Zbuduj we współpracy z nami w oparciu o wiedzę teoretyczną i ćwiczenia tak trwały wizerunek siebie, aby Twoja odpowiednia postawa utrzymywała się przez lata i przynosiła Tobie sukces.
Postawę, którą inni dostrzegą, zanim Ty wypowiesz pierwsze słowo, w ciągu najważniejszych pierwszych 5 sekund spotkania.
Poczuj, że nie ma rzeczy niemożliwych, bo przecież to co niemożliwe rodzi się w naszej głowie i
możesz nad tym zapanować.
Korzyści jakie odniesiesz uczestnicząc w szkoleniu to:
-
wzmocnisz poczucie własnej wartości i w aspekcie interpersonalnym,
-
zaczniesz przychylniej patrzeć na świat i staniesz się bardziej kreatywnym
-
pozbędziesz się lęków i ograniczeń,
-
wytworzysz postawę pewności siebie,
-
staniesz się osobą bardziej otwartą na innych ludzi, na nowe znajomości, przełamując bariery w relacjach,
-
zwiększysz efektywność komunikacji w pracy zespołu,
-
zwiększy się Twoja wiara wiary we własne umiejętności i osądy.
-
poznasz przełamywanie postaw nie sprzyjających pewności siebie,
-
opanujesz werbalne i niewerbalne techniki wzbudzania sympatii,
-
rozwiniesz elastyczną i otwartą komunikację
-
będziesz potrafił lepiej odczytywać informacje zwrotne płynące od rozmówcy,
-
udoskonalisz umiejętności radzenia sobie z napięciami w trakcie nawiązywania nowych znajomości,
-
nauczysz się budować konstruktywną informację zwrotną,
-
poznasz sposoby na zbudowanie trwałej, pozytywnej i silnej więzi z współpracownikami, klientami oraz ze znajomymi,
-
nauczysz się jak w klimacie zaufania stworzyć szybko dobre kontakty z klientami,
-
zyskasz nowy, lepszy obraz własnej osoby
-
opanujesz sztukę kompromisu,
-
poznasz sposoby radzenie sobie z negatywnymi opiniami, krytyką, odrzuceniem,
-
poznasz metody ułatwiające przekazywanie niepopularnych decyzji i złych informacji
-
opanujesz jak swoją postawą i zachowaniami, zbudować zaufanie do siebie i firmy, którą reprezentujesz.
Szkolenie dostarczy Tobie wiedzę oraz ukształtuje umiejętności, które zwiększą efektywność pracy, jak również przyniosą satysfakcję i zadowolenie zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu osobistym.
Szkolenie będzie miało charakter interaktywny: mini-wykłady, ćwiczenia w dwójkach, ćwiczenia na mieście.
Dla chętnych również kontynuacja zajęć na dyskotece.
Prowadzone podczas szkolenia ćwiczenia ukierunkowane są jest przede wszystkim na zmianę nastawienia wobec siebie i otoczenia, usprawnienie komunikacji a w rezultacie nastawienie na zmianę sposobu funkcjonowania w realiach zawodowych i życiu osobistym.
Szkolenie grupowe:
















